Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na internet stranicama “botun.hr“. Pristupom ovoj stranici smatra se da je Kupac pročitao ove Uvjete poslovanja, razumio ih, te da ih Kupac svojom narudžbom odnosno kupnjom proizvoda prihvaća.

Opće odredbe

naručivanje odnosno slanje upita za proizvode putem www.botun.hr moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.Prodavatelj je BOTUN obrt za trgovinu, proizvodnju i usluge Vl. Sanela Škorput Sjedište: 10000 Zagreb, Jablanska ulica 50. OIB: 28241042413.
Kupac proizvoda koje Trgovac prodaje je svaka fizička osoba koja kupuje proizvode putem internetske trgovine Trgovca na način kako je to uređeno ovim Uvjetima. Kupcem se smatra svaka fizička i/ili pravna osoba koja odabere barem jedan proizvod Trgovca, ubaci ga u košaricu, pošalje narudžbu Trgovcu i plati odmah ili pouzećem.Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.Proizvod je bilo koji artikl koji se nalazi na botun.hr a označen je cijenom i brojem artikla (šifrom).

Slike i informacije o proizvodima

Slike i opisi ne moraju nužno biti identični proizvodu. Trgovac zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Slike proizvoda su ilustrativne prirode te slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Slike proizvoda kupcu su prikazane samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike proizvoda, bez jamčenja jednakosti. Trgovac se obvezuje pokušati u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i točnost informacija na internetskim stranicama, osobito u odnosu na cijenu ponuđenih proizvoda i usluga. Trgovac ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda, slika te pogreške nastale prilikom promjena cijena i ažuriranja stranica. U slučaju takve pogreške, a osobito ukoliko cijena istaknuta na internetskim stranicama iz bilo kojeg razloga ne bi odgovarala stvarnoj cijeni proizvoda, Trgovac će bez odgode obavijestiti Kupca o istoj, te mu omogućiti da isti otkaže odnosno izmijeni,narudžbu.Ukoliko Kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda uslijed opisane pogreške Trgovca, Trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana obavijesti Kupca o otkazu narudžbe.

Naručivanje

Kupac može naručiti proizvod 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Proizvodi se naručuju putem elektronskog obrasca. Ako BOTUN nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod ili neki od naručenih proizvoda, BOTUN će kontaktirati Kupca telefonskim putem ili putem elektronske pošte, te ga obavijestiti o navedenom. U tom slučaju, narudžba će biti otkazana ili provedena za one proizvode koji su dostupni.
Nakon što Korisnik pronađe proizvod koji želi kupiti prvo treba odabrati veličinu tog proizvoda (vodič veličine za svaki proizvod nalazi se uz navedeni proizvod). Potom treba kliknuti na “Dodaj u košaricu”. Ako je veličina već određena za proizvod tada treba samo kliknuti na “Dodaj u košaricu”. Korisnik dalje može nastaviti pretraživati i dodavati još proizvoda u košaricu ili može nastaviti s narudžbom. Nakon dodavanja svih odabranih proizvoda, Korisnik odabire opciju „Košarica“ . Korisnik će u tom trenutku moći odabrati cjelokupan pregled košarice i pregledati svoju narudžbu, dodati ili ukloniti proizvode tj. regulirati njihovu količinu ili dovršiti kupovinu. U trenutku kada je Korisnik zadovoljan s konačnim sadržajem svoje košarice za kupovinu, odabire opciju „Dovrši kupovinu“ kako bi nastavio proces narudžbe.

Dostava

Dostavu obavlja Prodavatelj putem ovlaštenih kurirskih službi, pošte ili vlastititom dostavom. Proizvode je moguće preuzeti i u Prodavateljevoj poslovnici.Naručene proizvode Prodavatelj se obvezuje poslati unutar 5-10 radnih dana od zaprimanja uplate proizvoda odnosno potvrde narudžbe. Prodavatelj ne jamči za vrijeme isporuke nakon predaje pošiljke ovlaštenoj osobi za preuzimanje pošiljke od strane kurirske službe. Sve naručene proizvode nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu tj. u jednoj pošiljci. Ukoliko navedeno neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljaka
Prilikom preuzimanja dostavljenog paketa, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod. Potrebno je provjeriti postoje li vidljiva vanjska oštećenja na paketu i/ili na samom proizvodu.
U slučaju da proizvod ima vanjska oštećenja, Kupac je o tome odmah obvezan obavijestiti dostavnog službenika (podnijeti reklamaciju), te odbiti preuzeti isporučeni/e proizvod/e. Kupac je obavezan otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s dostavnicom, a ukoliko nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču.
U slučaju kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onoga kojega je kupio, Kupac ima pravo na novu isporuku naručenog proizvoda. Ako to nije moguće, Kupac ima pravo na raskid ugovora. Kupcu će se izvršiti povrat sredstava u iznosu plaćene cijene proizvoda na način na koji je izvršio uplatu, osim kod odabira načina plaćanja pouzećem, gdje će se sredstva vratiti na bankovni račun Kupca. Sredstva se isplaćuju nakon što Prodavatelj zaprimi vraćeni proizvod/e. Prodavatelj snosi naknadu troškova povrata proizvoda.
Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, BOTUN zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Kada BOTUN putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti proizvod potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

1.) virmanom: po ponudi

2.) kreditnim i/ili debitnim karticama: ako ima aplikaciju.

Ukoliko Kupac izabere plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom, na kraju postupka naručivanja biti će mu poslana na mail ponuda sa svim podacima potrebnim za izvršenje uplate. U slučaju da kupac robu namjerava platiti uplatnicom ili internet bankarstvom, rok za uplatu je 48 sati od potvrde narudžbe. Nakon tog roka Trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala pa potvrda narudžbe postaje neobvezujuća za Trgovca te se narudžba Kupca briše iz sustava, odnosno smatra se otkazanom. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na računu Trgovca.

Izjava o privatnosti podataka

Podacima fizičke ili pravne osobe (ime i prezime, naziv društva, adresa, kontakt telefon, e-mail Kupca te podaci o plaćanju) raspolaže Prodavatelj te se Prodavatelj obvezuje da će podatke pažljivo čuvati, sukladno važećem Zakonu o zaštiti osobnih podataka i drugim odgovarajućim propisima.Podaci fizičke ili pravne osobe poznati su isključivo nadležnim osobama koje izvršavaju potrebne postupke kako bi se kupnja i prodaja proizvoda provodila uspješno i pravilno. Ukoliko se podaci navedeni u ovim Uvjetima prodaje ne unesu, neće biti moguće uputiti upit ili izvršiti kupnju proizvoda putem botun.hr. Podacima se raspolaže ručno i informatičkim putem. Podaci dostavljeni Prodavatelju mogu se proslijediti specijaliziranim društvima i organizacijama koje u ime Prodavatelja obavljaju usluge obrade podataka, u odnosu na što svaki Kupac daje svoj izričit pristanak kroz narudžbu/kupnju Proizvoda putem botun.hr i prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja.

Reklamacija i povrat

Naš cilj je da svaki proizvod stigne u izvrsnom stanju i da budete oduševljeni kupnjom.
Ako zaprimite proizvod u oštećenom stanju ili ako ne odgovara opisu, molimo Vas da za početak preuzmete Obrazac za reklamaciju , ispunite ga i pošaljite na email: modniateljebotun@gmail.com BOTUN se obvezuje u roku od 15 dana odgovoriti Vam na prigovor, odnosno reklamaciju. Reklamacija će se smatrati opravdanom ako se pregledom proizvoda i, ukoliko je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Ukoliko se ustanovi da je reklamacija opravdana, BOTUN se obavezuje tamo gdje je to moguće, zamijeniti proizvod za istovjetni bez nedostataka, izvršiti popravak ili vratiti cjelokupan novčani iznos za koji je proizvod kupljen. Ukoliko se ustanovi da reklamacija nije opravdana te se reklamacija odbije, morati ćete snositi trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na Vašu adresu. Za ostale informacije obratite nam se na e-mail: modniateljebotun@gmail.com ili putem Messengera.
Vaš povrat mora stići u atelje u roku od 14 dana od datuma isporuke. Preporučujemo da rezervirate povratno prikupljanje proizvoda u roku od 7 dana od datuma isporuke kako biste bili sigurni da će stići na odgovarajuću lokaciju u roku od 14 dana.
Vraćene stavke moraju biti u skladu s BOTUN pravilima o povratu proizvoda:
svi proizvodi moraju biti vraćeni nenošeni, neoštećeni i neiskorišteni, sa svim oznakama, dodacima i originalnim pakiranjem
Budite pažljivi prilikom isprobavanja proizvoda, te ukoliko ga želite vratiti molimo da ga vratite u istom stanju u kakvom ste ga i dobili. Većina proizvoda na BOTUNU je limitirana ili unikatna te samim time zahtjeva posebnu pažnju. Bilo kakvi povrati koji ne odgovaraju navedenim uvjetima nažalost neće se moći prihvatiti. Preuzmite Obrazac za jednostrani raskid ugovora, ispunite ga i pošaljite na email: modniateljebotun@gmail.com.
Trošak povrata snosite sami.
Nakon što BOTUN zaprimi i provjeri povrat u skladu s pravilima o povratu proizvoda, kontaktirati ćemo Vas.
Dužni ste dokazati da je Vaše pravo na jednostrani raskid ugovora sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošaća.
Ako Vaš povrat bude prihvaćen, izvršiti će Vam se povrat novčanih sredstava na način na koji je bila izvršena uplata, osim u slučaju plaćanja pouzećem, gdje će se sredstva vratiti na Vaš bankovni račun koji ste nam prethodno naznačili.
Ako Vaš povrat ne bude prihvaćen, Vaš proizvod biti će ponovno poslan na Vašu naznačenu adresu, a trošak slanja snositi ćete sami.

Pisani prigovori Kupaca i sporovi

Ovi Uvjeti sačinjeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Svoje pisane prigovore na proizvode ili usluge Trgovca Kupci mogu poslati na adresu Trgovca: Jablanska ulica 50, Zagreb, i to putem pošte ili elektronskom poštom na adresu: modniateljebotun@gmail.com kako je to navedeno u podacima Trgovca.
Trgovac je dužan bez odgađanja potvrditi da je pisani prigovor Kupca primio, a najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora na isti odgovoriti.U slučaju spora između Kupca i Trgovca, isti će nastojati problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom je nadležan sud u Zagrebu. Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza trgovaca koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Isključenje odgovornosti

BOTUN zadržava pravo izmijeniti, modificirati, dopuniti, ažurirati ili ograničiti ove Opće uvjete poslovanja i odredbe o zaštiti podataka ili bilo kakve informacije na stranici botun.hr u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave; ova odredba primjenjuje se i na poboljšanja ili izmjene i dopune vezano za proizvode, usluge. Samim korištenjem stranice botun.hr od strane Kupca podrazumijeva se da je Kupac upoznat sa svim izmjenama te da ih Kupac razumije i prihvaća. Ukoliko se Kupac ne slaže s Uvjetima poslovanja, isti će se suzdržati od uporabe stranica botun.hr. Prodavatelj isključuje odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu Kupcima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.