Prvi korak je posjet modnom ateljeu “Botun” naše lojalnosti članice Sanele Škorput

Već na prvi korak naša članica Loyalty  Sanela Škorput  (43) modna dizajnerica osvaja pozitivnim stavom, ali i velikom potporom koju daje ženama. Smatra da u ovome korona vremenu žene, posebne izazove u poduzetništvu, trebaju biti jedna uz drugu, pomagati se i čuvati jednu drugu, jer nitko kao žene ne znaju pronaći svjetlo na kraju tunela. Posebice ako zajedno djeluju i pomažu se.

Svoj poduzetnički put upravo je “skrojila” na taj način – da ženama bude od koristi, da im bude utočište i prije svega izvor inspiracije. Te kako sama kaže – adresa na kojoj će žene uvijek imati svoj kutak za probudu i pronaći svoju ženstvenost kroz ručno rađene odjevne komade upravo je njezin epicentar poduzetništva.⁣ 

Jer naša Loylty članica Sanela Škorput je idejna začetnica i vlasnica  Modnog ateljea Botun , jedinstvenog concept storea koji promovira i prodaje hrvatske modne, ručno rađene brendove. 

Sasvim razumljivo jer je modni izričaj i kreativnost kroz odijevanje ovoj rođenoj Sarajki, sa zagrebačkom životnom i poduzetničkom adresom, srednje ime.

Završila sam Tekstilno tehnološki fakultet i nosim zvanje inženjerke odjevne tehnologije. Na zadnjoj godini fakulteta počinje raditi u auto industriji gdje sam provela 17 godina, radeći kao after sales manager. No svih tih godina rada nisam zaboravila svoju struku i strast prema odjeći i modi. Stoga sam nakon prikupljenog iskustva odlučila krenuti s vlastitim poduzetništvom jer mislim da čovjek treba raditi ono što voli i da tako najbolje može doprinijeti kako društvu tako i sebi. Pa sam i ja krenula svojim putem i otvorila obrt Botun 01. prosinca 2019. godine te istoimeni modni atelje u jeku korona epidemije – i to 24. kolovoza ove godine  – opisuje nam svoje početne hrabre poduzetnice koju niti Covid pandemija nije pokolebala u ustrajnosti i poduzetničkim namjerama .

Modni atelje Botun usmjeren je na ono što konačno hrvatskim kupcima postaje prijeko potrebno – usluge i proizvodi koji nude stilsko odijevanje kroz hrvatske proizvode.

Mnogi na ovim prostorima smatraju da samo ono što nosi potpis poznatih svjetskih brendova mora značiti i kvalitetu, modni ukus, iako se iza njih krije konfekcija, masova proizvodnja u Kini, nerijetko nekvalitetni materijal. Stoga je Sanela Škorput usmjerila svoj poduzetnički put u pravcu izvornosti i originalnosti hrvatskih proizvoda, koji sve više nalaze svoj put do kupaca.

Odlučila sam okupiti nekoliko dizajnera (u budućnosti vjerujem da će ih biti i više) u mom ateljeu. Moja misija je stvoriti mjesto za društveno angažirane, poslovne žene, poduzetnice, majke… da znaju u ovom ubrzanom ritmu gdje mogu provesti kvalitetno vrijeme, pustiti se i dobiti savjet o stilskom odijevanju. Atelje se nalazi na zagrebačkom Rudešu, Jablanska ulica 50, osmišljen je kao dnevni boravak u kojem će svaka žena pronaći nešto za sebe iz lepeze trenutno četiri hrvatska dizajnera, ali uskoro vjerujem da će ih biti još i više  – pojašnjava poduzetnica Sanela Škorput.

Ističe da uz veliko povjerenje koje je dala hrvatskim dizajnerima prezentirajući i promovirajući njihove kreacije, modni atelje Botun nosi i puno drugih originalnosti, koju svaka žena treba dobiti.

Sretna sam što dolaskom u modnom ateljeu Botun svaka naša posjetiteljica prvo ima dojam da je u svojoj kući. Da smo joj dostupni za sve njezine  potrebe, da sam tu uz nju te uvijek na raspolaganju. Ne želim da netko drugi to radi, da pokazuje odjeću, daje savjete nego baš ja. Ja sam tu za svaku svoju klijenticu i svakog svog klijenta. Isto tako nudim više vrsta stilova odijevanja jer svi mi različiti tako i ne stoji i ne sviđa se svakome sve što nudim, ja sam tu da ti pomognem da izgradiš svoj stil iz ponude koju imamo u modnom ateljeu  – komentira vlasnica Botuna sretna što hrvatsko tržište sve više prihvaća i smatra važnost domaćeg proizvoda.

Na izazovna vremena koja su pred nama zbog ekonomske krize izazvane covid pandemijom gleda s optimizmom, kakva je po svojoj životnoj vokaciji, ali iu poslovnom djelovanju.

Mislim da treba dati sve od sebe kako bi uspjeli u ovim vremenima. Najjednostavnije je sjesti i kukati, ali čovjek dok je živ mora raditi i boriti se. Što planiram? Trenutno nudim Božićne paketne tvrtke, radim na svom webu, promoviram proizvode na digitalnim platformama… Puno je toga što čovjek može raditi samo ne smije stati  – savjetuje ova iznimna poduzetnica koja je svoj životni san pretvorila u poduzetničku zbilju okrunjenu ne samo inspirativnom poslovnom pričom, nego poticajima za svaku ženu koja želi nešto napraviti za sebe.

Zbog čega ste postali Loyalty članica Centra poduzetnica?
Smatram da je asocijacija poput Centra poduzetnica odlična priča. Naime mi još uvijek živimo u muškom svijetu i ženska dio populacije trebala bi pomagati jedan drugome – ističe vlasnica Modnog ateljea Botun, koja kada nije u svom poduzetništvu, vrijeme najradije provodi sa svoja dva sina od 11 i 13 godina, te uz sport i prakticiranje joge .